Alla inlägg den 4 april 2008

Av Sandra - 4 april 2008 23:03

...som jag nämnde i det tidigare inlägget, jag har vårkänslor så det står härliga till. Jag och hjärtat har haft en välbehövlig myskväll, bara vi två. Frågade försiktigt om han kunde massera mig...och det gjorde han, utan protester. Jag njöööööt och det var såååå skönt! En sak är då säker, det var inte sista gången han masserade mig. Under tiden han masserade min stackars "misshandlade" rygg så slog det mig hur mycket jag verkligen älskar min prins/sambo/fästman...  Jag älskar han ,trots hans "fel och brister". Ingen är perfekt. Och sedan så slog det mig att vi firar 2 år nu den här månaden. Tiden går fort...


Livet är härligt!

Nu väntar sängen....för imorrn ringer min klocka 5.3o

Natti natti alla raringar!

Av Sandra - 4 april 2008 20:54

Vi for till Ica Maxi för att handla mat o dylikt. Efter det ville hjärtat absolut gå in på OnOff...så jag tänkte varför inte? Vi skulle titta på en tv till sovrummet. Den vi har nu är liten & "klumpig". Efter några rundor bland alla tv-apparater, så står vi helt plötsligt och betalar en 32" platt-tv.

Vi for till storheden för att handla mat....och kom hem med en tv. Ja, självklart mat oxå. Vi är ju helt sanslösa! Men gud sååå skönt med en lite större tv. Helt lovely. Nu håller hjärtat på att ställa in kanalerna...


Målade andra varvet idag. Har ca 1,5 vägg kvar, sen är jag FÄRDIG.


Var på stan idag med bästa vännen Elin och mitt kort gick varmt. Får nästan lite ångest, men jag skyller på vårkänslorna.  Fick med mig en kofta,sjal,sockar,2 träningslinnen åt hjärtat, nå bastudofter åt min pappa och sedan köpte jag en liten Buddah-gubbe till "mitt" rum.

Och vad gjorde jag när jag kom hem då? Jo, jag slängde iväg en beställning från H&M. Som sagt, det är VÅRKÄNSLORNAS fel! Vet inte annars vad det kan bero på!? Nån som vet?


Vi har nyss avnjutit en kycklingsallad och småbaguetter. MUMS så gott det var! Är nya favoriten här hemma hos oss. Nu ska jag minsann gå och pussa på gubben.


Orkar inte lägga in nå bilder idag....tyvärr.

Ovido - Quiz & Flashcards