Alla inlägg den 8 april 2008

Av Sandra - 8 april 2008 16:51

När vi var och solade så hörde jag Amy Diamonds bidrag i melodifestivalen. Första gången jag hörde den så var den väl inte direkt någon höjdare, men nu tycker jag ändå att den är skön på nåt sätt. Den är trall-vänlig. En sak är då säker, den sätter sig i skallen..... Thank you la la la laaa....



Av Sandra - 8 april 2008 16:05

Min frisör har inte riktigt stängt igen ännu,vilket jag trodde att hon hade gjort. Hon har öppet 2 veckor till, så jag bokade en tid för klippning och färgning den 23/4. Behöver jag säga att jag LÄNGTAR?

Av Sandra - 8 april 2008 15:56

...ja, som rubriken lyder...

Att det ska vara så svårt att ta sig iväg och träna. Jag förstår inte. Jag förstår inte hur jag tänker. Har verkligen haft noll motivation den senaste tiden. Har försökt tänka positivt och peppa mig själv, men det har stannat vid tanken...har inte orkat ta mig iväg. Men idag hade jag lovat Elin att följa och ett löfte är till för att hållas. Det var huuuur skönt som helst! Uppvärmning på cykel , en runda i gymmet och sedan avslutade vi våran träning med några minuter på crosstrainer-maskinen. Puuuh! Märks att man har varit lat en månad. Men gud så skööööönt efteråt!

Efter våran träning knallade vi och solade. Sedan en prommis hem. Nu mår jag gott! Ska alldeles strax hoppa in i duschen.


Ovido - Quiz & Flashcards