Alla inlägg den 13 april 2008

Av Sandra - 13 april 2008 20:09

Det är bara att inse fakta, jag är gammal! Men i onyktert tillstånd så tror man att man fortfarande är 18 år gammal och orkar festa till 5 på morgonen.

Var ut igår. Hade riktigt trevligt faktiskt. Förfest hos Elin, sedan utgång på Cleo. Patrick hade drinkbord och var jag inte onykter när jag kom till krogen så blev jag det. Shots,skumpa och drinkar (= ångest idag)...tycker lite synd om min stackars kropp. Men man lever bara en gång och jag hade riktigt trevligt. Krogen stängde kl o3.oo i vanlig ordning...fortsatte den trevliga kvällen hos Elin. Eller kväll kanske är fel ord, natt kanske låter bättre...

Klockan o5.oo kastade jag in handduken och gick hemåt. Väl hemma så låg min hjärtevän och snarkade sött. Och DET hör inte till vanligheten...att han är hemma före mig, brukar vara tvärtom.

Idag har jag känt mig mer död än levande. Så sjukt trött! Igår var man vaken 22 timmar...

Men det var en rolig kväll. Tack mina vänner!


Bjuder på en underbart skön låt som avslutning på detta inlägg...

I love it, I love it, I LOVE it!



Ovido - Quiz & Flashcards