Alla inlägg den 6 april 2008

Av Sandra - 6 april 2008 21:34

Nyss hemkommen från Rutvik. Mums så gott det var med palt. Helt lovely! Slocknade i pappas ursköna fåtölj efter middagen. Och jag vet inte hur länge jag har sovit, men skönt var det. Är helt färdig efter helgens jobb. Delad tur(6.45-12.oo + 16.oo-2o.3o) igår & tidig morgon idag = mindre lyckat!


Nu väntar en dusch, sen kommer jag nog att krypa ner i sängen...Tröttmössa deluxe!

Av Sandra - 6 april 2008 16:38

Pappa ringde och bjöd in mig (oss) på middag. Han skulle göra palt. Och vet ni, det fick mig att bli på lite bättre humör. Så nu går jag och väntar på att min bror ska komma och hämta mig, sen bär det av till Rutvik på paltmiddag.


Nu har jag en surprise till er...nämligen FÖRE & EFTER-bilderna. Inte dom bästa vinklarna, men det orkar jag ärligt talat inte bry mig om...Ni ser skillnaden iaf, visst?  Nu ska det hängas upp gardiner,tavlor och sånt där... Sen är det första sovrummet klart. Var tvungen att ta en bild på min söta lilla Buddah-gubbe som får mig att le varje gång jag ser den.

Av Sandra - 6 april 2008 15:07

Jag känner en jävla irritation inom mig. Så passa er för vad ni säger till mig just nu. Det började när jag stod och väntade på bussen...

Det finns alltså huuuuur mycket plats som helst på Smedjegatan, men ändå var det nån jävla gubbjävel som skulle stå 1 meter ifrån mig. Jag höll på att bli tokig. Flyttade efter 1-2 steg för att få lite space...men tror ni inte att gubben flyttar efter!? Jag flyttade några steg till och han kom efter som en jävla svans! Gubbjävel, stå still för fan! Jag hatar sånt där.

Samma när man sitter på bussen, blir tokig på folk som nästan sätter sig i famnen på en...Och det är ju en ren plåga när personen som sätter sig bredvid en luktar illa pga olika anledningar. Fy fan!

En till sak som irriterar mig är när man är och handlar.... När man står och ska betala, så är det ofta nån jävla idiot som står och flåsar en i nacken. Än en gång, give me some space! Herrejävlar alltså...

Det är strålande sol ute och jag är bara irriterad! Fan, fan, fan....


Ovido - Quiz & Flashcards