Alla inlägg den 28 april 2008

Av Sandra - 28 april 2008 22:46

Lyssna och njut. Tack & God natt!

Av Sandra - 28 april 2008 21:44

Ja, när jag kom till jobbet fortsatte mitt pissdåliga humör. Fick en "trevlig" nyhet... " Sandra, du måste byta helg" Jaha, kul att nån berättar det för mig i TID! Nu har jag redan gjort ett schemat & gjort planer. Tack för det televerket! Fan så irriterad jag blev över detta. Det förstörde min arbetsdag. Tur att gamlingarna har skött sig ikväll, annars vette tusan hur jag skulle ha överlevt kvällen...


Jag är less. Jag är irriterad. Jag är sur. Jag är hängig. Jag är trött...så trött, så trött.


Hoppas att morgondagen blir bättre, för på så här pissigt humör vill jag inte vara....

Av Sandra - 28 april 2008 10:52

Igår var ingen bra dag. Idag känns det inte heller som att det är nån toppendag. Är less och irriterad, helst av allt skulle jag vilja stanna hemma idag. Men vad säger man till chefen... " Hej, jag är hemma idag för att jag är på ett förjävla dåligt humör" Min chef hade ju blivit skogstokig. Nä, nog är det bara att bita i det sura äpplet och fara o jobba. Jippie!


Drömde en massa sjuka drömmar inatt... men det enda jag kommer ihåg var att jag var på stan med någon som hade barn. Vi skulle åka taxi från Åhléns till mitt jobb...och den resan skulle gå på 1200 kr för att vi hade med oss en barnvagn.

Vart får man allt ifrån?


Dags att hänga upp lite tvätt....

Ovido - Quiz & Flashcards