Alla inlägg den 21 april 2008

Av Sandra - 21 april 2008 21:39

Ja, då var en sak avklarad när det gäller det framtida körkortet. Nu har jag & hjärtat varit på handledarutbildningen. Var ganska "nyttigt"....Han gav tips & visade filmer. Sen slog jag till och köpte teoriböckerna oxå. Så man kan ju nästan säga att 2 grejer är avklarade. Så nu är det bara att börja nöta teori & körning. Vill ju faktiskt ha det där förbannade körkortet.


Efter utbildningen for vi hem till svärmor och svärfar, där Anzo med familj var. Fick se det nya lilla tillskottet i familjen. Så jädrans söt alltså. Liten och pluttig. Var först lite tveksam till att hålla det lilla livet, men till slut kunde jag inte hålla mig. Så jädrans söööööt! Nu längtar jag massor till den dagen då jag och hjärtat får en egen liten bebbe. Vilken lycka alltså!

Av Sandra - 21 april 2008 16:00

Ännu en gång måste jag säga att Adam Tensta´s nya låt är suveränt bra! Så jädrans skönt. I love it! Den spelas flitig här hemma hos oss. Lyssna & njut!

Av Sandra - 21 april 2008 14:05

Vaknade före o8.oo idag...som vanligt. Var på bra humör. Men nåt hände på vägen. Nu är jag bara cranky & fräser så fort nån säger nåt. Hjärtat var hem en sväng och jag blev bara superirriterad på han så fort han sa nåt.


Har anmält oss till den där förbaskade handledarutbildningen som man måste gå för att få övningsköra privat. Och vi hade TUR...det är en utbildning redan ikväll & vi fick plats där. Toppen! Sen är det förhoppningsvis bara att tuta & köra.

Uppskattar verkligen att hjärtat vill & orkar köra med mig...men idag är jag bara cranky!


Ska ringa om jobbet nu oxå....hoppas att gudarna är på min sida, annars blir jag riktigt CRANKY!

Ovido - Quiz & Flashcards